«Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

«Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы  Үкіметінің        2014 жылғы 11 наурыздағы № 217 қаулысымен    бекітілген  «Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

Көрсетілетін қызметті берушіге не ХҚКО-на құжаттардың топтамасын тапсырған сәттен бастап,  5 (бес) жұмыс күні;

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – қағаз немесе электрондық түрде жұмыссыз ретінде тіркеу және есепке қою туралы хабарлама.
Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету үшін жүгінген кезде қажетті құжаттардың тізбесі:
1) көрсетілетін қызметті берушіге не ХҚКО-на : көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі немесе паспорты, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты, азаматтығы жоқ адамның куәлігі), сондай-ақ оралмандар үшін – оралман куәлігі (сәйкестендіру үшін).
Салыстырып тексеру үшін құжаттың түпнұсқасы беріледі, содан кейін құжаттың түпнұсқасы көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.
Мойынқұм аудандық «ХҚКО»

Соңғы жаңалықтар

Телефон қабылдау

8 (00000) 0 00 00